Így irányítják a gondolataidat

Azt hiszed tudod, hogy mit veszel, mit próbálsz ki, vagy mit ajánlasz tovább a társadalomnak?

Folyik a tudatalatti elmeprogramozás. Ha figyelmen kívül hagyod a dolgot, ne csodálkozz, hogy rossz az életed és rossz irányba fejlődsz a gondolkodásod pedig manipulálható lesz.

Bizonyított tény - bár keményen elhallgatják előlünk -, hogy a nagyvállalatok mind alkalmaznak szubliminális üzeneteket a reklámokban, képeken, hirdetésekben, pedig ez törvényellenesnek van kikiáltva. - bár kit érdekel a törvény, azt is ők írják, ugye... :-)

A valóság az,

hogy mindannyiunkat arra kondicionálnak, hogy bizonyos dolgokat gondoljunk és higgyünk mindenféle ésszerű magyarázat nélkül a reklámok, zenék, filmek, a televízió, a politikai propaganda és a katonai lélektani műveletek segítségével.

Figyelembe véve a tudatalatti szó meghatározását – “a tudat alatt létező vagy működő” -, könnyű alábecsülni ennek az agymosási technológiának a hatalmát, mert a legtöbb ember nincs tudatában, hogy mi történik, mégis nagy mértékben befolyásolja az életünket. Amint valaki felismeri, hogy a tudatalatti üzenetek valósak és elkezd figyelni, sokkal könnyebbé válik felismerni, hogy mindannyian kondicionáltak vagyunk, hogy egy bizonyos módon viselkedjünk, hogy akarjunk bizonyos dolgokat, és hogy anélkül higgyünk meghatározott elképzelésekben, hogy a miértre racionális magyarázatot tudnánk adni.

A gyakori válasz az ilyen típusú információk felfedése kapcsán a szkepticizmus és a hitetlenség, hogy a nemi célzások vagy véletlenszerű szavak egy képbe vagy filmbe ágyazva nem befolyásolják egy egyén hajlandóságát egy termék megvásárlása esetén.

Bár ez egy általános feltételezés, hogy a nemi célzások adnak el, mert a legtöbb ember számára kellemes érzésekkel, izgalommal, élvezettel, vagy akár szeretettel járnak együtt, ám a tudatalatti üzenetek sokkal többről szólnak, mint hogy a hirdetők még több terméket tudjanak eladni. Ezek az üzenetek úgy vannak kialakítva, hogy hatással legyenek az általános fogyasztói viselkedésre, és befolyásolják az emberek életének mintáit, így formálva a társadalom egészét, létrehozva és magával ragadva az egyre fogékonyabb fogyasztókat.

Amikor tudatalatti üzenetekkel bombázzák az elmét, azok valószínűleg érzelmeket, emlékeket és érzéseket váltanak ki anélkül, hogy az ember tudatosan felismerné, miért érez egy bizonyos módon. Egy személy talán nem képes tudatosan felismerni, hogy miért kezd jobban vonzódni bizonyos viselkedéshez, életmódhoz illetve termékekhez, de nagyobb valószínűséggel adják meg magukat a vonzalomnak.

“… tudatalatti hirdetéseket használnak nem csak az eladások növelése érdekében, hanem arra is, hogy eltereljék a fiatalokat és bevonják őket az ilyen típusú viselkedésbe, ami csak veszélyes lehet a fogyasztó számára.” – (A tudatalatti üzenetek hatása a TV reklámokban a fogyasztói magatartásra – esettanulmány)(1)

Vegyük például a nőknek szóló reklámokat

Ha megnézzük bármelyik hirdetést, amelyik a 18-35 éves kor közötti nőket célozza, a túlnyomó többségük azt üzeni, hogy a nőknek és lányoknak vékonynak kell lenniük, sok sminket kell hordaniuk, a hajukat egy bizonyos módon kell hordaniuk, és természetesen nagyon vonzónak kell lenniük. Szinte úgy tűnik, hogy a hirdetők feladata az, hogy elérjék, hogy a fiatal nők rosszul érezzék magukat és törekedjenek a tökéletességre... Ami abszolút lehetetlen. 

Az alábbi videó jól bemutatja, min kell keresztül mennie egy tökéletességre vágyó nőnek, milyen lehetetlen küldetést adnak a divatiparban dolgozó "művészek" az átlagos embereknek, akik csak figyelmet és elismerést akarnak, ám könnyen az életükkel is fizethetnek a nyakatekert divat és őrült kinézetre buzdító megfelelési kényszer miatt.

Más példákat figyelhetünk meg olyan filmekben, mint például a Rambo sorozat az 1980-as években, vagy a legújabb “Amerikai mesterlövész“, melyek dicsőítik az esztelen katonai önfeláldozást, a kínzást és az erőszakot. Romantikus érzelmeket keltenek a hatóságok iránti engedelmesség, és egy háborús uszító kormány iránt, a feltétel nélküli hűség érdekében.

“‘Az amerikai mesterlövész’ az amerikai társadalom legaljasabb aspektusait ünnepli – a fegyverkultúrát, a hadsereg vak imádatát, a hitet, hogy van egy veleszületett jogunk, mint “Keresztény” nemzet a ‘gyengébb fajokat’ kiirtani a Földön, egy groteszk hiperférfiasság, amely száműzi a részvétet és a szánalmat, tagadva a kényelmetlen tényeket és a történelmi igazságot, és lekicsinyli a kritikus gondolkodást és a művészi kifejezést.” – Chris Hedges (2)

Megkérek minden (még) épeszű embert, hogy ne adja a lelkét a sátánnak. Ne hagyja magát manipulálni és megvezetni, mert ezek pénzre és hatalomra mennek ezekkel az apróságnak tűnő dolgaikkal is. Ez a törvény teljes megszegése, a tudatalatti irányítása, amibe nyilván sosem egyeztünk bele!

Zárszóként pedig kérlek, tekintsd meg az alábbi videót ami jól összefoglalja az itt leírtakat és mától figyelj oda nagyon, hogy ha nézel is reklámokat valahol, tudatosan tedd és figyelmesen, ne bambulva vagy félfüllel/félszemmel, mert kitudja mit válthat ki belőled egy-egy kép, vagy hang.

Köszönöm a figyelmet!

Tudati világosságban, nyitott látásmódban, szeretetben és örömökben gazdag napot kívánok!

Szeretettel,
Felemelkedett Tudat


Ha tetszett a cikk, kérlek, oszd meg barátaiddal is!
Köszönöm szépen! ❤️

https://felemelkedes.blogstar.hu/./pages/felemelkedes/contents/blog/27795/pics/lead_800x600.jpg
Hatalom,manipuláció,Reklámok,szubliminális üzenetek,trükk,tudat
 
Feliratkozás blogértesítőre

Ha mindennap szeretnél értesülni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor iratkozz fel a blogértesítőre.

Feliratkozom

Hozzászólások

Ezeket a cikkeket olvastad már?